10 Ağustos 2014

Pierre F Estheticians Formula - Energizing Facial Scrub

Pierre F Enerji Veren Yüz Scrub'ı

Merhaba! Bugün sizler için Pierre F Enerji Veren Yüz Scrub'ını yorumlayacağım. Öncelikle kullandığım diğer peeling ürünlerinden çok daha iyi olduğunu söylemem gerekiyor. 

Özellikleri: Tanecikleri deniz kumu büyüklüğünde, yani alıştığımız peeling ürünlerinin taneciklerine göre çok daha küçük. Tanecik yoğunluğu da daha fazla. Bu benim hoşuma gitti, çünkü bu tür ürünlerin vücudun her bölgesi için ayrı boyutlarda tanecikler içermeleri gerektiğini düşünenlerdenim. Bu küçük tanecikleri yüz için ideal buldum.

Beyaz renkli bir ürün, kokusu da güzel. Bereketli bir ürün. Yoğun, yüze çabuk yayılıyor ve fazla miktarda kullanmanıza gerek kalmıyor. Maskesi gibi 175 ml. Maske yorumuna göz atmak için şuraya bir pati atalım, değil mi Gümüş'çüğüm?

Yine maskesi gibi paraben, ftalat, PEG'ler ve sülfat gibi zararlı maddeler içermiyor. Ve yine Gümüş'ün de en sevdiği özellik olarak ürün hayvanlar üzerinde test edilmemiş. İçimiz rahat.

Pierre F Enerji Veren Yüz Scrub'ıKullanımı: Dairesel hareketlerle yüzümüze masaj yaparak uyguluyoruz. Fazla bastırırsanız cildi tahriş ediyormuş gibi bir his verebilir ama henüz cildimde bir kızarma yapmadı. Ben ürünün beyaz kısmı emilene, yüzümde tanecikler kalana kadar işleme devam ediyorum. Pek de uzun sürmüyor. Sonra ılık suyla duruluyorum.

Maskeyi ve bu ürünü haftada birer kez uyguluyorum. Peeling arkasından maske uygulanırsa cildin tahriş olacağına dair bir görüş var, ben de bunu dikkate alarak ikisini art arda uygulamamaya çalışıyorum. Siz ihtiyacınıza göre bu sıklığı elbette artırabilirsiniz.

Biterse bir daha alır mıyım? Tabii ki alırım. İçime çok sindi, kullanımı kolay ve eğlenceli. Sonuçtan da memnunum. En azından bir deneme boyunu alıp denemenizi öneriyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder