8 Ağustos 2014

Tanışalım mı?

Merhaba! Göreceğiniz üzere buralarda yeniyim.

Birsürü bakım ve makyaj blogu varken neden bu işe kalkıştın derseniz, öncelikle buna bir makyaj blogu olarak başlamadığımı söylemek isterim. Sık sık ciddi anlamda makyaj yapan biri değilimdir, makyaj teknikleri konusunda da sizlere bir şeyler katabileceğimi açıkçası şu an için düşünmüyorum. Benim bu bloga başlama cesareti buluşum, cildimin hassaslaşması ve saç dökülmemin inanılmaz şekilde artışı sonucu oldu. Sanırım bunların başlıca sebebi benim bakım ürünleri konusundaki deneyimsizliğimdi. Bu sorunlarımı düzeltmeye çalışırken yaşadığım maceraları, edindiğim deneyimleri sizlerle paylaşmak için bu adımı attım.

Çoğu blogda kendi kullandığı ürünleri eşleri, erkek arkadaşları ile birlikte denemeyi ve kullanmayı sevenleri gördüm. Peki neden erkek ürünlerine veya erkeklerin fikirlerine de yer vermeyelim? O yüzden erkek arkadaşımın erkek bakım ürünleri konusunda yardımını istedim. Arada kendisinden de yorumlar alacağız :)

Bir de blogun adından da anlaşılacağı gibi bir kedi misafirimiz var. Blogun her yerinde pati izlerine rastlayabileceğimiz, ürünlerin kokusuna dahi yorum yapabilen bir kedi. Gümüş. Kendisini ve yorumlarını sevmenizi umuyorum.

Desteğinizi bekliyorum, görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder