24 Ağustos 2014

Siyah Noktalarla Savaşım : Cettua Silky and Clear Nose Strip - Burun Bandı



Cettua Siyah Nokta Temizleyici Burun Bandı


Merhaba! Uzun süren bir internet sorununun ardından yeniden bloga kavuştum. Bugün yine çok severek kullandığım ve bitirmek üzere olduğum bir ürünü tanıtacağım. Bu arada ilk 'bitenler' yazımı yazmak için pek bir hevesliyim :)

Cettua burun bantları Gratis'te satılıyor. T bölgesi için olan bantları da var, yakında deneyip onun yorumuna yer vereceğim. Açıkçası bunu alırken pek de umutlu değildim. Okuduğum yorumlarda seveni kadar sevmeyeni de çoktu. Sanırım bu yüzden beklentilerimi düşük tutmayı seçmiştim. Sonuç beni fazlasıyla memnun etti. Tek kullanımda en azından küçüklü büyüklü 30-40 siyah noktayı sökebiliyor. En keyifli anı soyduğunuz zaman bandın üzerinde açıkça görünen siyah noktalarınız :)

Bu bant bize siyah nokta ve kiri temizlemeyi ve gözenekleri sıkılaştırmayı vaad ediyor. Gözenekleri sıkılaştırdığını gözlemleyememiş olsam da diğerlerini başarıyor.

Cettua Siyah Nokta Temizleyici Burun Bandı

Kullanımı: Öncelikle burnunuzda yara varsa veya cildiniz hassassa denememeniz öneriliyor. İlk olarak burnunuzu ıslatıyorsunuz, ki bu bandın çok sağlam yapışmasını sağlıyor. Bandın parlak tarafı burnunuza değecek şekilde yapıştırıyorsunuz ve parmaklarınızla tüm kıvrımlara oturmasını sağlayacak şekilde bastırıyorsunuz. 15 dk kadar bekledikten sonra bant kuruyup sertleşiyor. Bandın yanlarından başlayarak ortasına doğru soyuyorsunuz vee ta-daaa! İnatçı siyah noktalarınızın büyük bir kısmıyla vedalaştınız.

Ben bu uygulamanın ardından gözeneklerimin iyice sıkılaşması için burnuma tonik uyguluyorum.


İki gözünüzün ortasından burun kenarlarınızı takip ederek çenenize inen bir üçgen oluşturduğunuzu düşünün. Bunun için işaret parmaklarınızı kullanabilirsiniz. İşte bu üçgenin içinde kalan alandaki siyah nokta ve sivilcelerin sıkılmaması konusunda dermatologlar uyarıyor. Burun bantlarını kullanmak ne kadar doğru bilmiyorum ama elle sıkmaya çalışmamdan iyidir diye düşünüyorum. Ve bir de denemek istediğim çift uçlu siyah nokta temizleme aparatı olarak da bilinen komedon çubuğu var. Güzellik merkezleri ve dermatologların kullandığı bu çubuk bizlere de farklı çeşitlerde sunulmuş durumda. Şimdilik Avon ve The Body Shop'ta bulabildim. Avon'dan almayı düşünüyorum. Görüntüsü için şuraya bir pati atalım.

Sizin siyah noktalarla savaşınızda memnun kaldığınız ürünler var mı? Yorumlarınızı bekliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder